TRAZIS POSAO
Ekonomija i finansije/Knjigovođa kontista
Knjigovođa kontista - Kopaonik AD Beograd
Radno mesto:Knjigovođa kontista Poslodavac:Kopaonik AD Beograd Lokacija:Beograd Stručna sprema:Srednja stručna sprema (SSS) IV KategorijaEkonomija i finansije Rok konkursa:2024-03-12 Datum objave:2024-02-12 telefon: E-mail:kopaonik.ad@adkopaonik.co.rs Web adresa: Adresa: Tekst oglasa:Knjigovodstveni poslovi Zainteresovan lica mogu poslati svoju radnu biografiju (CV) na imajl: Mogu konkurisati lica od IV nivoa kvalifikacije do VI2 (180-240 ESPB) ekonomske kvalifikacije Vrsta rada: Određeno Broj radnika: 2 Mesto rada: Beograd-Stari Grad ; Radno iskustvo: Nije bitno Obrazovanje: Ekonomija, finansije i osiguranje Rad na računaru: Obrada teksta – Word(Srednji) - Obavezno; Obrada tabela – Excel(Srednji) - Obavezno; Jezik: Engleski: Čitanje: Početni(A1); Pisanje: Početni(A1); Govor: Početni(A1); - Obavezno Napomena: IZVOR NSZZS Radno iskustvo:
Kontaktirajte poslodavca
Pošalji e-mail
Kategorije
Administrativna zanimanja Bankarstvo Biotehnologija i farmacija Dizajn i umetnost Državna služba i uprava Ekonomija i finansije Građevina i arhitektura Grafika i izdavaštvo Instalacija, održavanje, popravke Inženjerstvo IT, računari, software Jezici i književnost Marketing, PR Mašinstvo Medicina i zdravstvo Mediji i kultura Menadžment, konsalting Nauka, istraživanje Obrazovanje, prosveta Osiguranje Poljoprivreda, šumarstvo Pravo Proizvodnja Psihologija Računovodstvo, revizija Rudarstvo i geologija Saobraćaj i transport Socijalne usluge, neprofitne organizacije Sport, rekreacija i briga o lepoti Tehnologija i metalurgija Telekomunikacije, elektrotehnika Trgovina, maloprodaja, veleprodaja Turizam, ugostiteljstvo, ishrana Usluge zaštite, policija Zanatske usluge, čišćenje

BLOG

Nova internet prevara: Ponuda za posao na ćirilici, „isplata svaki dan“

Trajanje godisnjeg odmora